boyta.blogg.se

Att flytta från 27 kvm till 63 kvm var svårare än jag trodde. Det är dubbelt så stor boyta som ska möbleras och det gäller att bestämma sig för vilken stil man vill ha. Jag är allergisk mot Shabby Chic vilket förmodligen glädjer min sambo. Det senaste året har jag dragits mer och mer mot retro-stilen men skulle inte vilja ha ett helt hem i 60-tals anda. För mig räcker det med lite inslag här och där. Ibland stora och ibland små. Vi har nu bott i vår lägenhet i snart ett år, man måste ju "bo in sig" som det så fint heter men är fortfarande inte klara. Så, vi tar allt från början, lite retroaktivt så ska vi nog få ordning på detta!

Vem behöver Stureplan när man har Huddinge?

Kategori: Allmänt

Grabbarna är i gång med motormeck och jag och Curtis har lagt beslag på VIP-hörnan. Jag tycker denna VIP-hörna är fantastisk rolig och en riktigt kul idé. De är inte riktigt klara med den ännu men fullt funktionell. Igår serverades det vin och öl tillsammans med en finfin grillad middag här. 
 
Idag kom vi med en present till Frida (det är hennes hörna), det är den saknande pusselbiten till vippen, nämligen en vinkylare på fot som kommer att kyla vårt semester vin riktigt kallt hoppas jag. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: