boyta.blogg.se

Att flytta från 27 kvm till 63 kvm var svårare än jag trodde. Det är dubbelt så stor boyta som ska möbleras och det gäller att bestämma sig för vilken stil man vill ha. Jag är allergisk mot Shabby Chic vilket förmodligen glädjer min sambo. Det senaste året har jag dragits mer och mer mot retro-stilen men skulle inte vilja ha ett helt hem i 60-tals anda. För mig räcker det med lite inslag här och där. Ibland stora och ibland små. Vi har nu bott i vår lägenhet i snart ett år, man måste ju "bo in sig" som det så fint heter men är fortfarande inte klara. Så, vi tar allt från början, lite retroaktivt så ska vi nog få ordning på detta!

Söder om söder fast inte söderhavet

Kategori: Allmänt

Ibland är det för bra för att vara sant. Vi har pratat lite löst om att flytta men sen så kommer vi på oss själva att vi faktiskt trivs i stan och att vår lägenhet trotts att den inte har balkong och ligger på nedre botten är riktigt trevlig och att vi kanske inte vill flytta. Vi har så trevliga grannar och riktigt trevlig lägenhet och så nära till allt. Men så dyker små pärlor upp på Hemnet. Som nu. En liten pärla bredvid våra kära vänner bara 3 hus bort. En sådan liten pärla som ingen rört sedan 1950-talet. Nu håller vi tummarna och väntar spänt till söndag.

Bild: Hemnet/Fastighetsbyrån
 
 
 
Kommentera inlägget här: